Söker...
Stäng sökfönster

Sökresultat › [ ] Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen


image

Serviceavtal för din trygghet

Den kanske viktigaste anledningen för ett Serviceavtal är att det är människor som ska lyftas. Funktionshindrade människor som ofta är sköra och sjuka.

Ett annat skäl är att den kvalitetsprodukt som du har investerat pengar i, varar mycket längre om vi sköter och underhåller den.

Ett tredje skäl bland många andra är att du som avtalskund har rabatterat pris på både reservdelar och vårt arbete.

Många säkerhetsfunktioner som måste testas regelbundet finns inbyggda i Likos lyftar. Den som ansvarar för den medicintekniska säkerheten svarar också för att lyften är säker, även efter många års användning. Det är viktigt att den som använder lyften ser över den varje dag, för att kunna upptäcka eventuellt slitage eller skador.

Ett serviceavtal garanterar kunden att en årlig besiktning utförs och att lagar och förordningar gällande lyftarnas säkerhet efterlevs.

Kontakta oss på telefon 020-78 10 30 för mer information och ett kostnadsfritt förslag.

Partnerwebb


För att skydda miljön, samt för att bespara våra avtalskunder från tids- och utrymmeskrävande pappershantering, erbjuder vi en mängd information och dokument digitalt via vår Partnerwebb. Här hittar du bland annat:

  • bruksanvisningar och instruktioner 

Allt du behöver göra för att få tillgång till denna information är att registrera dig som ny användare under rubriken Partner högst upp på här på webbsidan.

Genom att fylla i kunduppgifter kopplade till aktuellt avtal skickas inom kort inloggningsuppgifter till angiven e-postadress.


Från allra första början har omtanken om dem vi utvecklar våra produkter för varit vår viktigaste ledstjärna.

Vår affärsidé speglar våra visioner i vår dagliga verksamhet - att ständigt förbättra livskvaliteten för brukare och vårdpersonal världen över.