Söker...
Stäng sökfönster

Sökresultat › [ ] Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen


Så jobbar vi med kvalitet

”Att vara ’tillräckligt bra’ räcker inte för oss”

På Liko utformar vi våra produkter, tjänster och arbetsmetoder med största möjliga fokus på kvalitet. Kvalitet är en fråga som finns med i alla delar av vår verksamhet, i alla moment. Innan en produkt når en kund har den passerat många kontrollpunkter för att vi ska vara säkra på att den håller den kvalitet som du har rätt att förvänta dig från Liko.

Om vi trots vårt gedigna kvalitetsarbete skulle upptäcka en brist vid någon av våra kontrollpunkter, åtgärdar vi det omedelbart. Vi har nolltolerans för att produkter och tjänster inte lever upp till våra krav.

Det har gjort att Liko är kända för sin kvalitet och för många är vi just därför det föredragna valet när det kommer till lyftlösningar.

Vi för också en ständig dialog med användarna av våra produkter för att finna möjliga förbättringar. Därför vill vi att du kontaktar oss om du någon gång upplever att en produkt eller tjänst från Liko inte håller den kvalitet du har rätt att förvänta dig.

Rapportera ett problem

Om du mot förmodan har stött på något med våra produkter eller tjänster som inte mostvarar dina förväntningar får du gärna kontakta oss på quality@liko.se eller 0920-474700.


Från allra första början har omtanken om dem vi utvecklar våra produkter för varit vår viktigaste ledstjärna.

Vår affärsidé speglar våra visioner i vår dagliga verksamhet - att ständigt förbättra livskvaliteten för brukare och vårdpersonal världen över.